29.6.2015

#190 Viikkoni

Moi. Kuten edellisessä postauksessa sanoinkin, blogi on hetken hiljaa, mutta nyt olen taas täällä. Lähdin viimeviikon maanantaina Helsinkiin ja Kotkaan, joten ajattelin kertoa teille viikosta päivä päivältä, tosin kaikkea en päivistä muista.

MAANANTAI:

Maanantaina lähdettiin ajelemaan Helsinkiä kohti aamulla seitsemän aikaan. Matkalla taidettiin pysähtyä pari kertaa, ja matka meni tosi nopeasti. Oltiin Helsingissä noin kahden aikaan. Mentiin ensin hotelliin kirjautumaan ja vietiin tavarat huoneeseen. Sen jälkeen lähdettiinkin shoppailemaan. Shoppailtiin koko päivä.

TIISTAI:

Päivä alkoi hotellin aamupalalla. Sen jälkeen lähdettiin vielä "katteleen" kauppoja ja käytiin myös torilla. Tiistaiksi sattui todella lämmin sää, joten käytiin hotellilla luovuttamassa huone ja vaihdettiin shortsit jalkaan. Lähdettiin syömään ja kun oltiin käyty syömässä, bongasin Duudsonit! Ja noin kahden aikaan lähdettiin ajamaan Kotkaa kohti.




KESKIVIIKKO:

Oltiin oltu jo yksi yö kotkassa. Mun isovanhemmat ja serkut asuvat siis siellä. Keskiviikkona lähdettiin käymään kauppakeskus Pasaatissa ja enpä hirveästi muista mitä kaikkea silloin tehtiin.

TORSTAI:

Menin joskus puolenpäivän jälkeen mun tädille (äidin siskolle), kun mun serkulla oli lauantaina häät, joten menin sinne leikkimään mun serkun lapsen kanssa ja muutenkin "askartelemaan" juhliin tulevia juttuja.

PERJANTAI:

Lähdettiin heti aamulla yhdeksän aikaan äidin kanssa valmistelemaan häitä Saaripirtille, missä häät pidettiin. Auttelin siellä aika paljon ja leikin myös mun serkun lapsen kanssa. Lähdettiin sieltä noin kahden aikaan ja kolmelta lähdin mun isän kanssa hakemaan mun veljeä Helsinkivantaan lentokentältä, kun se tuli sinne myöhemmin. Ennen kun mentiin lentokentälle, käytiin Vantaalla Jumbossa.

LAUANTAI:

Lauantaina olikin mun serkun hääpäivä! Nämä oli muuten mun ekat häät, johon kuului myös kirkko. Häät alkoivat kirkossa kolmelta ja jatkuivat kirkon jälkeen Saaripirtillä. Häät oli tosi kivat! Lähdettiin joskus kymmenen aikaan illalla, kun mentiin mun tädille yöksi, ja otettiin mun serkun lapsi, Väinö mukaan. Katsottiin vielä lopuksi sukkanauhan ja morsiuskimpun heitto. Morsiuskimpun heitossa, mä en mennyt siihen, eli seisoin sivulla katsomassa. Mutta morsiuskimppu lensikin aivan melkein mun jalkojen viereen. No, otinpa sen ja se näkyy myös tuossa alemmassa kuvassa, mun serkun kädessä. Mun häitä odotellessa ;D


Väinö ♥

SUNNUNTAI:

Herättiin joskus kahdeksan aikaan, käytin mun serkun koiran ulkona ja menin syömään aamupalaa. Lähdettiin kymmenen maissa ajamaan kotiin päin ja kotona oltiin vähän ennen kuutta. Musta oli tosi kiva reissu!

Nyt ei ole tullut heppapostauksia, mutta huomenna olen menossa tunnille, joten koitan hommata siihen kuvaajan. Jos en saa kuvaajaa, kuitenkin kerron tunnista täällä. Mitä tykkäsitte talläisestä postauksesta? Haluaisitteko erikseen postauksen reissun ostoksista? Kertokaa ihmeessä, moikka!

♥: Emmi







2 kommenttia:

  1. Joo halutaan ostos postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! Koitan sen toteuttaa huomiseksi tänne blogin puolelle :)

      Poista