14.6.2015

#185 Ylirannan estekilpailut

Moi. Kuten kerroin edellisessä postauksessa, olin eilen (lauantaina) Ylirannalla kisoissa. En tosin kisannut, vaan olin talkoissa. Lähdettiin tallille vähän ennen yhdeksää ja tallille tultiin vähän ennen puolta kymmentä. Tallilla oli jo jonkin verran porukkaa ja esteet olivat kentällä valmiina. Menin viemään tavarat satulahuoneeseen ja sitten menin talliin auttamaan muita. Luokkina oli 60cm, 80cm, Power Cup luokat 70cm, 80cm, 90cm ja 100cm.
Olin kahdessa ensimäisessä luokassa puominnostajana. Menin noin 9:45 katsomaan verryttelyä maneesiin. Kun radankävely alkoi, jäin maneesiin taluttamaan Almaa. Kun kello oli tasan kymmenen, Tai no vähän ennen kymmentä, menin kentälle valmiiksi.

Kahden luokan jälkeen mulla ei ollut enään talkootehtäviä, joten hain kameran ja menin kuvaamaan muita ratsukoita.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Kun kisat loppuivat. menin keräämään muiden talkoolaisten kanssa esteitä, ja alettiin rakentamaan heti koulurataa tälle päivälle (sunnuntaille). Koulurata oli saatu valmiiksi, menin ottamaan hevosista kuvia, ennen kuin mua tultiin hakemaan.

10.

11.

12.

13.

14.

Jos olet kuvassa, saat kopioida kuvan käyttöösi, mutta ilmoitathan siitä minulle, vaikka alas kommentilla. Jos et ole kuvassa, et saa kopioida kuvaa ja muutenkin kuvien kopiointi kielletty ilman lupaa!
Teen heti perään postauksen Aaltokankaan estekisoista, jossa olin mukana kisahoitajana!
Mitä tykkäsitte? Mikä oli teidän suosikkikuva? Kertokaa ihmeessä, moikka!

♥: Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti