1.5.2015

#165 Kevään 15 faktaa!

Moi. Nyt ei ole tullut taas vähän aikaan postausta, kun tiistaina en ollut ratsastamassa, koska mulla oli kenraaliharjoitukset ja eilen olisi ollut estevalmennus, mutta opettaja joutui perumaan sen.

Mutta nyt kuitenkin halusin tehdä postausta, ja sain tästä aiheesta idean Pinjalta. Eli siis kun kohtahan on jo kesäloma ja kesä on tulossa koko ajan lähemmäs, niin teen Kevään 15 faktaa!

1. Odotan paljon että kesäloma alkaa koska sillon ei ole mihinkään kiirettä ja silloin voi käydä ulkomailla ja yksi kesän kohokohta on ratsastusleiri!

2. Järjestelen tosi paljon mun huonetta koska jos pöydällä on esim joku lehti, mun pitää alkaa siivota koko huone. Täytyy tunnustaa, että mun huone ei ole melkeinpä ikinä sotkuinen...

3. Blogiin tulee enemmän postauksia kesälomalla. Silloin on paljon enemmän aikaa ja varmasti enemmän postattavaa, vaikka reissuista, ratsastusleiristä ja muuten tallilla käymisestä.

4. Käyn katsomassa paljon ratsastuskilpailuja. Enemmän estekilpailuja, joissa mulla on kamera mukana. Siellä on mun mielestä tosi kiva ottaa muista ratsukoista kuvia.

5. Olen alkanut pitää kameraa mukana tallilla. Yleensä tiistaisin en ole ottanut kameraa mukaan tunnille, koska ei ole ollut aikaa ottaa kuvia. Nykyään se on joka kerta mukana, jos hevonen on tunnilla, menen ottamaan muista hevosista kuvia, jos hevonen ei ole tunnilla saatan ottaa tuntihevosestani kuvia ja sitten joku ottaa mun kameran ja ottaa kuvia meistä.

6. Olen käyttänyt koulussa ja muutenkin vapaa-ajalla lenkkareita. Joo tiedän, lenkkarit ja farkut, hyvä yhdistelmä :D Mutta olen käyttänyt paljon lenkkarin tapaisia Niken Airmaxeja. Ne ovat vaan niin ihanat!

7. Kesässä yksi huono puoli on ötökät. Niitä on toisinaan niin paljon, että on pakko olla sisällä. Varsinkin mökillä sääskiä on niin paljon, että huhhuh!

8. Odotan tavallaan kesäloman jälkeen lähtöä kouluun, koska menen yläasteelle.

9. Olen alkanut käymään enemmän lenkeillä. Jos mulla on ollut flunssaa, saatan käydä juoksemisen sijaan kävelylenkillä. Se on jotenkin piristävää, kun on ihanat ilmat ja aurinkokin paistaa. Tosin koitan myös kohottaa kuntoani coopperiin.


10. Kesällä tykkään käydä uittamassa hevosia. Jos on ollut oikein kuuma päivä, on ihanaa lähtä T-paita, shortsit ja crocsit jalassa uimaan! Itsekkin siinä kastuu ja se on kivaa.

11. Toukokuun ensimmäisenä päivänä Almalla on synttärit! Huomasin juuri tätä postausta tehdessä, että Alma täyttää tänään 11! 

12. Yleensä aina kun teen postauksen, otan ne kuvat puhelimeeni. Niitä on kiva katsoa puhelimesta ja laittaa esim Instagramiin. Mut löytää Instagramista nimellä @emmiialeksandraa.


13. Kesäisin Ylirannalla järjestetään paljon kisoja. Jos sieltä löytyy sopivia luokkia, osallistun niihin yleensä aina. Almalla olen kisannut vain 50cm luokassa ja tuo ylempi kuva on siitä. Muuten hyvä kuva mutta tuo istunta :D

14. Kesällä olin Ronjan kanssa tapahtumassa, jossa oli talutusratsastusta. Minä siis talutin siellä Tähteä. Se oli mukavaa, ja sain siitä ilmaisen ratsastuksen, mutta en enää kerennyt hyödyntää sitä Tähdellä, koska sillä ei voi enään ratsastaa...

15. Viimeinen kesäinen fakta on, että tämä oli kiva toteuttaa, ja iski pahemman kerran kesäkuume päälle!

Kommentoikaa mitä tykkäsitte, ja tänään olen menossa tallille yötä, joten eiköhän sieltä tule jotain postausta! Moikka!

♥: Emmi


4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja kiva blogi. Sait just uuden lukijan. Käyhän kurkkaamassa minunkin uutta blogiani, http://olipakerranhevonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :) Käynpäs kurkkaamassa!

      Poista
  2. Kesää mäkin tässä odottelen innolla ja fiilistelen katselemalla vanhoja kesäkuvia :D Tää oli kiva postaus!

    welifedream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, kuka ei odottais kesää :D ja kiva että tykkäsit!

      Poista