6.12.2015

Joulukalenterin luukku 6: 10 Faktaa minusta

Tänään kerron vähän itsestäni faktoja, joita varmaan moni ei ole tiennyt. Myös haluan sanoa, että blogiin on kyllä tulossa jouluisempi ulkoasu, kunhan saan vain jouluiset kuvat kasaan.


1. Olen siivoushullu. Yleensä jos pöydälläni on vaikka kyniä tai kirjoja, alan järjestelemään pöytää ja "pahimassa" tapauksessa koko huonetta.

2. Valokuvaus on melkein harrastukseni. Melkein joka paikkaan mihin menen, on joko järkkäri tai puhelin mukana, jotta voi ottaa kuvia.

3. Pidän kauhuleffoista. En pelkää mitään kauhuelokuvia, jos tulee joku pelottava kohta, säikähdän enintään.

4. Olen hevosille allerginen. Vaikka olen allerginen hevosille, pystyn harrastamaan ratsastusta. Se olisi eri asia, jos kävisin joka päivä tallilla. 

5. En ole melkein koskaan kipeä. Olen todella todella harvoin kipeä, ja jos olen kipeä, olen kunnolla kipeä :D


6. Nukahdan helpoiten pimeässä. Jos on pienikin valo tai joku muu mistä tulee valoa, en saa unta. Pitää olla niin pimeää kun olla ja voi.

7. Tein pari päivää sitten "heppa instagramin". Eli siellä näette kuvia etenkin Almasta ja Simonasta ja muista meidän touhuiluista. Meidät löytää nimellä @_emmijaponit_.

8. Lempiaineeni koulussa on kotitalous, historia, ruotsi ja musiikki. 

9. En ole koskaan murtanut luitani. Ratsastuksessa ei ole koskaan käynyt niin vakavaa, että olisi joutunut lähtä sairaalaan.

10. En tiedä mikä minusta tulee isona. Olen miettinyt ratsastuksenopettajan ammattia, mutta en usko sen toteutuvan, koska olen allerginen hevosille.



Tässä oli vähän faktoja itsestäni. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja huomenna tulee luukku tähän juhlaan liittyen!


3 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Muistatko mistä tuo untuva takki/talvi takki on ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! :) Se on ostettu Top-Sportista.

      Poista
    2. Kiva että tykkäsit! :) Se on ostettu Top-Sportista.

      Poista