22.12.2015

Joulukalenteri luukku 22: Kysymyspostauksen vastaukset

Millainen olisi minun unelma hevonen/poni?
Unelma ponini olisi joko ruskea tai valkoinen ja sillä olisi läsi päässä. Se olisi kiltti ja rakastaisi hyppäämistä. Mielellään se olisi myös tamma.

Parhaat ja huonot puolet Almasta?
Alman parhaita puolia on se, kun se on kiltti, niin tottelevainen ratsastaa ja se hyppää todella hyvin. Huono puoli on varmaan se kun Alma on välillä aika äkäinen, mutta eikös se kuulu tammoille?

Mitkä ovat tavoitteeni ratsastajana?
Aivan hirveästi en ole tavoitteitani miettinyt, mutta ratsastaa esteillä mahdollisimman hyvät tiet ja pysyä kärsivällisenä, vaikka ei aina onnistuisikaan kaikki.


Mitä mieltä olen kannusten käytöstä?
Mielestäni niiden käyttö on ok, jos osaa käyttää niitä oikein. Ei ole hirveästi muuta sanottavaa, kun itse en ole käyttänyt kannuksia.

Korkein este, minkä olen hypännyt?
Korkein on 80cm.

Kuka oli mun ensimmäinen lempiponi?
Lutte  


Vanhin ja nuorin hevonen, jolla olen ratsastanut?
Vanhin 25.v ja nuorin 7.v.

Paras muisto hevosten parissa?
Parhaat muistot on varmaan kaikki ratsastusleirit.

Miksi harrastan ratsastusta?
Harrastan ratsastusta, koska rakastan hevosia yli kaiken!


Milloin aloitin ratsastuksen?
Ratsastuksen taisin aloittaa vuonna 2010.

Haluaisinko hevosista ammatin?
Haluaisin ratsastuksenopettajaksi, mutta en usko että se onnistuu, koska olen hevosille allerginen.

Missä ratsastin ensimmäisen kerran?
Ratsastin ensimmäisen kerran Särkänniemessä.


Olenko käynyt ratsastusleireillä? Missä ja milloin?
Kyllä. Olen käynyt vuodesta 2010 joka vuosi Ylirannalla ratsastusleirillä.

Parasta Simonassa? 
Varmaankin se, kun se on niin kiltti.

Millaiset Alma ja Simona on ratsastaa?
Alma on ratsastaessa todella reipas ja tottelevainen. Simona on ratsastaessa välillä aika laiska, mutta on tosi reipaskin monesti ja Simona tottelee aika hyvin.


Kuinka kauan olen tuntenut Simonan?
Olen tuntenut Simonan kaksi kuukautta.

Menenkö kesällä leirille? Minne?
Kyllä menen luultavasti, Ylirannalle.

Olenko tippunut Simonalta?
En ole, olen ratsastanut Simonalla vasta kaksi kertaa.


Kuka muu poni/hevonen on mun lemppari Ylirannalta Alman lisäksi?
Varmaankin Lutte.

Millä kaikilla talleilla olen ratsastanut elämäni aikana? 
Olen ratsastanut Hietasaaren ponipihalla, Käpylän tallilla, Vaellustalli Toresonilla, Ylirannalla ja Ronjan tallilla. 

ISO KIITOS KAIKILLE KYSYMYKSIÄ LAITTANEILLE!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti