8.12.2015

Joulukalenteri luukku 8: Totta vai tarua?


Tämän päivän luukussa on arvelu, eli on kymmenen väitettä, kuusi oikein, neljä väärin. Se joka sanoo ensimmäisenä kaikki oikein, saa joulukalenteri luukkujen jälkeen blogiini esittelyn omasta blogistaan. Ehtona on että olet blogini rekisteröitynyt lukija ja sinulla on tietenkin oma blogi.

1. Olen ollut neljä kertaa seikkailuleirillä.

2. Olen kaatunut hevosella.

3. Minulla on yksi sisko ja yksi veli.

4. Olen hypännyt Almalla 90cm.

5. Olen omistanut kolme kypärää.


6. Minulla on ollut yhteensä kolme hoitohevosta.

7. Olen ollut ratsastamatta kuukauden.

8. Olen esiintynyt tallin joulu showssa kolme kertaa.

9. Olen harrastanut jalkapalloa, nykytanssia, zumpaa ja uintia.

10. Olen voittanut Halloween kisoissa pukuluokan.

6 kommenttia:

  1. Ei oo blogii enää käytössä mut vastaan huviksee ;D
    Totta on kohdat 2,5,7,8,9,10 ja tarua sitten 1,3,4,6

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Harmi, mutta minulla ei ole blogia, yritän silti. Kohdat 3,4,7 ja 9 ovat tarua ja muut ovat totta.

    VastaaPoista