11.8.2015

#208 Ilmeet kertovat kaiken...

Moi! Kyselin teiltä, että haluaisitteko sellasen postauksen, missä on kaikkia hauskoja heppakuvia, jossa hepoilla tai mulla on hauskoja ilmeitä. Pari halusi, joten ajattelin toteuttaa sen. Koitan laittaa kuvaan sopivan "iskulauseen".

1. "Mua ei kiinnosta!"

2. "Mua siis niin hävettää toi tyyppi tuolla joka halaa mua..."

3. "Nyt Alma ne korvat höröön!"

4."Nääks sää ton jutun tuolla pusikossa?"

5. "Lakkaa haaveksimasta tyttö, syö ruohosi."

6. "Tää vesi on kylmää!"

7. "Onks mulla puhtaat hampaat?"

8. "Sää et mee sinne ojaan, onko selvä?!"

9. "Otetaanpas tämmönen hieno yhteiskuva!"

10. "Ei vitsi, kuvaaks sä mua?"

11. "Osaan tälläsen tempun, että mun silmät katoaa!"

12. "Hyi, nää mun kuolaimet on pahan makuset!"

13. "Onks sulla ruokaa, vai?"

14. "Ai, sä otat musta kuvaa, no, hymyilläänpäs vähän."

15. "Täällä on liikaa ötököitä!"

16. "Mua alko vähän huippaamaan..."

Tässä olis teille vähän kuvia. Kommentoikaa, mikä oli teidän mielestä hauskin kuva ja mikä hauskin lause. Tosiaan, koulu alkaa jo huomenna! Ootan tavallaan ihan innolla koulun alkua, koska oon menossa yläasteelle. Meidän lukujärjestys on niin rento, että kerkeän varmasti päivittää blogia koulupäivien jälkeen. Mutta kertokaa mitä tykkäsitte tästä postauksesta, moikka!

♥: Emmi









7 kommenttia: