22.4.2015

#162 Tähtiä kerrakseen

Heippa. Nyt tulee toinenkin postaus, mutta toivottavasti se ei haittaa. Eli siis kuten sanoin, olin tänään Ronjalla. Menin sinne joskus 16:30 ja Ronja lähti melkein heti ratsastamaan Krissellä, kun se harjoitteli koulukisoihin koulurataa. Kuvailin Ronjaa.

Ronja lähti hakemaan Krisseä tarhasta, joten otin samalla Tähden ja aloin hoitamaan sitä. En muuten muista millon Tähestä on tullut juttua, on siitä jo aika paljon aikaa!

No siinä rauhallisesti harjailin Tähteä ja Ronja lähti jo verryttelemään. Kun olin harjannut Tähen, menin kentälle kuvaamaan Ronjaa.


Mummeli ♥

Ronjan ratsastuksen jälkeen Ronja hoiti Krissen ja vei sen tarhaan ja otti samalla Kessin mukaan. Sitten Ronja harjasi Kessin ja otin niistä kuvia. Koitettiin saada Kessin korvat hörölle videolla, jossa kuuluu hevosen hirnuntaa, mutta ei onnistunut.

Sitten kun olin ottanut Ronjasta ja Kessistä kuvia, niin Ronja otti vuorostaan musta ja Tähdestä kuvia. Tähti oli ihan sekaisin kun kuuli sen hirnunnan, mutta hyvä vaan että saatiin hyviä kuvia :D



Kun oltiin otettu kuvat, Ronjan äiti otti Tähdeltä etujalan kengät pois ja laitoin loimen ponille ja vein sen tarhaan. 

Sitten mentiin Ronjan kanssa sisälle, eikä tehty mitään ihmeellistä, katsottiin salkkareita.





Mitä toi tyttö selittää, kun oon nätisti tässä kuvassa? :D 

Mikä oli teidän lempparikuva? Kommentoikaa, moikka taas!

♥: Emmi


3 kommenttia:

  1. 4 oli mun mielestä kivoin kuva :) Ja toi sun banneri on aivan ihana!

    VastaaPoista
  2. 4 oli mun mielestä kivoin kuva :) Ja toi sun banneri on aivan ihana!

    VastaaPoista