19.4.2015

#160 Estetreeniä

Heippa. Tänään olin pitkästä aikaa ratsastamassa Ronjalla, kun sen äiti piti mulle estetunnin. Menin Anskulla.

Mentiin äitin kanssa Ronjalle puoli kuudeksi ja Ronja meni hakemaan Anskun tarhasta. Laitettiin se kiinni ja aloin harjailemaan sitä. Siinä menikin aika kauan, koska Ansku oli tosi likainen! Harjauksen jälkeen laitoin suojat jalkoihin ja varusteet päälle.

Sen jälkeen menin kentällä selkään ja lähin kävelemään, kun joku pikkutyttö ratsasti siinä vähän aikaa. Tein siinä ympyröitä ja voltteja ja vähän ajan päästä aloin ravailemaan.



Aluksi tultiin ristikkoa. Ansku tuli tosi hyvin ja se oli hyvin kuulolla. Sitten tultiin keltaista pystyä ja ristikkoa.

Ansku kielsi yhdesti pystyllä koska en ratsastanut sitä eteenpäin kunnolla. Se kuitenkin tuli kiellon jälkeen yli hyvin.



Missä mun jalka? Huomaatteko pienen eron tuossa ekassa hyppykuvassa mun istunnasta? Se on mun mielestä parempi kun yleensä kuvista näkee että hypyissä olen niinku pystyssä oleva tolppa. Kyllä tuokin vähän sitä muistuttaa, mutta kuitenkin on paremman näköinen.

Sitten tultiin sinistä pystyä ja jatkettiin siitä punaiselle pystylle. Se meni hyvin ja Ansku totteli hyvin.





Loppua kohti tehtiin ensin pääty-ympyrä sitten tultiin sininen pysty, siitä pääty-ympyrä ja punainen pysty, sitten pääty-ympyrä ja keltainen pysty ja siitä vielä sininen pysty. Siinä meni hyvin ja tietkin onnistu mutta Ansku meinasi kuumua keltaisen pystyn jälkeen joten siinä piti vähän rauhoitella sitä.











Kaikki kuvat (c) Ronja

Sitten otin loppuravit ja käynnit ja hyppäsin selästä, otin varusteet pois ja heppa tarhaan. Olin itse tyytyväinen tuntiin :) Mitä tykkäsitte? Oliko liikaa kuvia? Keskiviikkona menen Ronjalle, joten katsotaan tuleeko jotain postausta. Moikka!

♥: Emmi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti