5.12.2013

#98 Joulukalenteri luukku 5 (5 Asiaa, mitä et tiennyt minusta)

Joulukalenteri viidenteen luukkuun tulee asioita, mitä ette luultavasti tiedä minusta.


1. Pimeä
Pelkään yleensä pimeää joka on aika luonnollista kaikille. Yleensä talvella iltoisin juoksen kaverilta täyttä päätä kotiin ja katson taakseni että ketään ei varmasti näy. Sama pätee myös kavereiden kanssa ollessa joskus.




2. Englannin kieli
Englanti on mun mielestä kivaa ja helppoa. Sanakokeista on tullut aina täydet pisteet ja kokeista 8 ja 9. Viime vuoden todistuksessa Englanti oli mulla 9. En tiedä miksi Englanti on sillä lailla mulle aika helppo juttu.




3. Instagram sovellus
Instagram on mun mielestä jotenkin todella kiva sovellus, johon lisään melkein joka päivä kuvia. Aluksi en mulla ei ollut hajuakaan mikä koko paikka on mutta nykyään se on todella helppo käyttää. Instagramissa minua voi seurata nimellä emmielliotter.





4. Siisteys
Mulla on aina huone todella siisti. En voi sietää sitä että esim jotain vaatteita lojuu lattialla sillä silloin siivoan koko huoneen. Minun mielestäni on sotkuista jos ei ole pedannut sänkyä. Se on jotenkin vaan outoa.





5. Hukkaaminen
Oon aika hyvä hukkaamaan tavaroita, sillä kun siivoan en muista missä tietyt tavarat ovat. Siinä menee kauan ennen kuin löydän kyseisen tavaran.


♥: Emmi & Tähti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti