30.12.2013

#108 Vieraileva kirjoittaa minusta

Pyysin Selinaa kirjoittamaan tänne mun blogiin musta että minkälaine olen ja nyt saatte kuulla Selinan mielipiteen :D



1.Elikkä minä ja Emmi tutustuttiin saman ratsastustunnin kautta. Ensin me ei paljon juteltu, mutta myöhemmin alettiin jutella. oltiin 2012 yleisleirillä Ylirannalla. Siellä me oltiin kolmistaan, minä, Emmi ja Emmin kaveri. Vaiheltiin leirillä sitten puhelinnumeroita ja sen jälkeen ollaan alettu myös kyläileen :)



Minä ja Emmi




2.Emmi on tosi touhukas ja aika huumorintajuinen :D Suoraan sanottuna heppahöperö!




3.Emmi tykkää RATSASTAA, HOITAA HEVOSIA, ostaa samanlaisia yökkäreitä, nauraa ja se tykkää melkein kaikesta! No ei ihan kaikesta... Se ei esimerkiksi tykkää käärmeistä niinkuin ei moni muukaan, eikä maksalaatikosta tai apinoista.




Jep, jep!!



4. Emmi on mun mielestä tosi reilu, koska jos Emmi lupaa jotain niin se myös tekee. Eli se on kiva! ;)



5. Emmi rakastaa hevosia ja jos sen pitäisi lopettaa ratsastus (siis mitä sen ei tarvitse tehdä) niin se ei voisi lopettaa sitä :D 


Siinä oli 5 faktaa Emmistä! 


Kiitos Selina! JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!

♥: Selina

7 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Sulla on kivoja postauksia :)

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintonen postaus! Lisää tämmösiä! ♥

    VastaaPoista
  3. Ois kiva saaha postauksia muutenki ko yhesti kuukaudessa..:) Muuten ihan kiva blogi.

    VastaaPoista
  4. Sain bannerisi nyt valmiiksi :) Se löytyy tuolta blogini banneripajasta.

    VastaaPoista