12.12.2013

#101 Joulukalenteri luukku 9 (Ratsastushistoriani)

Ihmettelette varmaan miksi 8 luukku ei ole, koska se oli hankala toteuttaa. Mutta saatte 12 luukkuun kivan yllätyksen!

Nyt aion lyhyesti kirjoittaa ratsastushistoriastani. Nauttikaa! :D

Ensimmäisen kerran ratsastin Särkänniemessä ruskealla ponilla.Aloin ratsastamaan ylirannalla kakkos luokan alussa.


Ensimmäinen ratsastuskertani Särkänniemessä 2009 (?)

Joo eli aloin ratsastamaan Ylirannalla joka on todella hyvä paikka oikeesti! Kahella ensimmäisellä ratsastuskerralla mua talutettiin ja kolmannella menin suomenhevosella nimeltä Lassi, ja siitä asti ei taluttanut mua kukaan.

Minä ja Lassi kolmannella tunnilla

Kehityin Ylirannalla valtavasti,opin hyppäämään ja kaikkea muuta tarpeellista. Ylirannalla oon käyny parit kisatkin. Tässä on vähän kuvia vuosien varrelta.

Minä ja lempi-poni Lutte 

Minä ja Lutte kesällä 2011

Minä ja Elmo kesällä 2011

Minä ja Alma estekilpailuissa 2013

Minä ja Alma estekilpailuissa 2013

♥: Emmi & Tähti



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti