2.7.2014

#133 Tähden kanssa kuvailua

Otsikosta voi päätellä, olin Ronjalla. Menin Hannan kyydillä sinne klo 11:00. Sitten kun tultiin Ronjalle, mentiin laittaan Ansku valmiiksi kun Hanna ratsasti sillä. Oli tosi kuuma ja hiostava ilma. Kuvailtiin Hannaa kentällä mutta mä kattelin Sillä aikaa Tähteä koska kenttä pölisi niin paljon ja mulla on toisessa silmässä sidekalvontulehdus...

Vähän ajan päästä Sari huusi mulle että laita Tähti valmiiksi kun se meni talutustunnille. Laittelin siinä Tähen valmiiksi ja talutin sitä tyttöä joka sillä ratsasti. Oli ihan sairaan kuuma juosta mutta ei se mitään. Puolen tunnin päästä toinen tyttö ratsasti ja sitten mentiin sisälle.

Kuvattiin Ronjan ja Hannan kanssa sinä sanot, minä teen haastetta mutta en tiiä julkaisenko tänne. Saa nähä. Kun oltiin tehty se, mentiin ottaan heppojen kanssa kuvia.

                                                                                 
                                                                                         
                                                                                       
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                   









   Mikä oli teidän lemppari? Kommentoikaa mitä tykkäsitte! Lähden huomenna junalla Tampereelle, joten katsotaan tuleeko sieltä mitään postausta. Moikka!

                                                                                  ♥: Emmi & Tähti

4 kommenttia:

  1. Toiseksi viimenen kuva on mun lemppari, ja laita se sinä sanot minä teen haaste tänne blogiin! :)

    VastaaPoista
  2. Hei eiks Tähti oo ollu Ponipihallaki? :)

    VastaaPoista
  3. Hei eiks Tähti oo ollu Ponipihallaki? :)

    VastaaPoista