29.6.2014

#131 Viikon blogihaaste: Kuvahaaste

OHJEET: Jaa lempparikuvasi antamistani aihekategorioista, kerro miksi pidät juuri siitä tai miksi valitsit juuri sen. Kuvan ei ole tarkoitus olla sinun ottamasi vaan sellainen missä sinä ehkä itse esiinnyt tai missä suosikkihevosesi onMuista kysyä lupa kuvaajalta kuvan julkaisuun ja mainita kuvaaja!


                                                                                 LEMPPARI

                                                                                      
                                                                             ESTEKUVA

Tää on jotenki semmonen onnistunut kuva ja tästä tulee hyvälle tuulelle. Kuvassa Alma suorastaan lentää korvat hörössä ja mä tuun kivalla ilmeellä :D Tää on mun suosikki kuva!

KOULUKUVA

Tässä kuvassa olen minä ja kaverini hevonen Harri. Tykkään tästä kuvasta koska tää on jotenkin tunnelmallinen ja kesäinen ja tässä näkyy että hevonen on rauhallinen ja mä myös.

YHTEISKUVA

Tämä kuva on EHDOTTOMASTI mun suosikki, koska tässä on jotenkin niin iloista meininkiä sekä Tähellä että minulla.

KISAKUVA

Tää kuva on onnistunut tosi hyvin ja tää on jotenkin semmonen että tässä tekee mieli mennä heti kilpailemaan.

Tämä kisakuva on myös mun suosikki, ekoista kilpailuista.

KUVA, JOHON LIITTYY HYVIÄ MUISTOJA

Ehdottomasti tämä! Tää on Halloween estekilpailuista ja tästä jäi niin paljon hyviä muistoja.

ENSIMMÄINEN KUVA OMAN/LEMPPARI HEVOSEN KANSSA

Tästä kuvasta ei oo kauaa kun se on otettu, ensimmäistä kertaa Stokkiksella josta tuli heti mun lempiheppa ♥

PARAS KESÄKUVA

Nyt tänä kesänä otettu, kun mummo on tyytyväisenä laitsalla ♥

Tässä myös yksi suosikki kesäkuva.

PARAS TALVIKUVA

Tää on musta jotenkin parhain, koska tässä kuvassa on semmonen rauhallinen olo.

TUNNELMALLISIN KUVA

Tässä kuvassa näkee että siinä on rauhallista tunnelmaa joka valtaa koko kuvan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti