5.6.2014

#126 Pentukuume iskee jälleen

Otsikosta voi päätellä, pentukuume iski. Olin tänään katsomassa äitini työkäverin koiranpentuja. Hänen työkäverilla on ollut todella monesti koiranpentuja ja olen saanut käydä katsomassa niitä.

Tänään menin 18:00 sinne äidin työkäverille ja ne pennut oli aivan ihania! Harmi vaan ettei meille voi ottaa koiraa koska mun isä ja veli on allergisia. Mutta laitan tähän niistä pennuista kuvat ja niiden nimet on Touhu, Leo, Ele ja Peeni.

Peeni (tyttö)



En muista kuka on kukakin näistä kolmesta :D

♥: Emmi & Tähti

2 kommenttia:

  1. Ihania koiranpentuja :3 Oot muuten ihan saman ikänen ku mä, meet kutoselle? Sun blogi on yks mun lemppareista (:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on ihania :) Juu meen kutoselle ja kiitos paljon! :)

      Poista