4.3.2016

262. Kysymyspostauksen vastaukset osa 2.


Ovatko vanhempani hevosihmisiä?
- Äiti on.

Ikimuistoisin ratsastus?
- Issikkavaellus Vierumäellä vuonna 2011!

Mikä haluaisin olla isona?
- Haluaisin olla ratsastuksenopettaja, mutta en varmastikkaan voi se olla, koska olen jonkun verran allerginen hevosille, joten en tiedä.

Mitä teen yleensä ystävieni kanssa?
- Käyn uimassa, pihalla ja vähän kaikenlaista.

Olenko koskaan meinannut lopettaa ratsastusta?
- En ole!

Mielipiteeni kannuksista?
- Ei ole oikein kunnon mielipidettä, mutta jos osaa käyttää niitä oikein, se on ok :)

Mikä on unelmani?
- Pysyä terveenä.

Ilme kunnossa :D

Onko Ylirannalla hyvä ilmapiiri?
- Kyllä on todella hyvä :)

Kaikki Ylirannan hevoset, joilla olen ratsastanut?
- Kami, Melvis, Tomppa, Stokkis, Alma, Elmo, Jönssi, Lutte, Valto, Siru, Lassi, Rosanni, Heppu, Nopsa, Ruudi ja Veli. On ollut paljon enemmänkin, mutta niitä hevosia ei ole enään Ylirannalla.

Ostaisinko mielummin ison hevosen vai pienen ponin?
- Ison hevosen, koska sillä voisi ratsastaa paljon kauemmin kuin pienellä ponilla.

Kisaanko Almalla, Elmolla vai Lassilla?
- Yleensä Almalla, muilla en ole mennyt kisoissa.

Ponit vai hevoset?
- Ponit!

Kesä vai talvi?
- Kesä.

Paras elokuva minkä olen katsonut?
- Varmaankin She`s the man.


Korkein este, minkä olen hypännyt?
- 80cm.

Lempi hevosrotu?
- Varmaankin shetlanninponi.

Ensimmäinen hevonen, jolla olen ratsastanut?
- Alma.

Lempiaine koulussa?
- Kotitalous.

Hevoset, joilla olen kisannut, leirikisat mukaan lukien?
- En kyllä muista kaikkia leirikisojen heppoja, joilla olen mennyt mutta ainakin Alma, Ruudi ja Park.

Vaikein hevonen, jolla olen ratsastanut?
- Varmaankin Nopsa.

Alma vai Lassi?
- Alma ♥ vaikka Lassikin on kyllä ihana!

Mitä tykkään Ylirannan uudesta ponista, Feliciasta?
- Tosi suloinen!


Tässä oli kaikki kysymykset, kiitos todella paljon kaikille! Koitin parhaani mukaan vastata kysymyksiin. Blogiin ei nyt tule hetkeen postauksia, koska nyt alkoi hiihtoloma ja olen koko loman ulkomailla. Moikka!

Blogi tauolla 5.3-15.3!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti