7.11.2015

#223 Helsinki International Horse Porsche Show 2015

Moi! Blogiin ei ole pitkään aikaan, ainakin omasta mielestäni ilmestynyt mitään postausta. Mitään taukoa en ollut suunnitellut, mutta jotenkin aika on mennyt kokeisiin ja kun aikaa on ollut ei ole vain jaksanut istua tietokoneella. No, täällä olen taas ja pahoittelen hitaasta postaustahdista!

Syyslomalla olin Horse Showssa ja sieltä tuli yli 2800 kuvaa... Kesti hetki ennen kuin sain valkattua kuvat ja siirrettyä koneelle. Mutta ajattelin että voisin tänne nyt laittaa sieltä kuvia. Kertokaa ihmeessä, jos olitte Horse Showssa ja mitä tykkäsitte :) Viimeksi siellä olen ollut 2012 ja oli kyllä tosi makeeta päästä uudestaan!
















Simonaakin olen käynyt hoitamassa vaikka kuinka monta kertaa tämän "tauon"'aikana ja uusia kuviakin on joten teen eri postauksen mitä olen puuhaillut.

Kertokaa, mikä oli teidän lempikuvanne, moikka!

♥: Emmi

2 kommenttia:

  1. Kaikki kuvat oli kivoja! :) Näin sut muuten tänään kaupungilla :D

    VastaaPoista