8.11.2015

#224 Simonan kuulumisia

Viime postauksessa kerroin, että teen postausta tallipäivistä ja mitä olen puuhaillut Simonan kanssa. Tosiaan hoitopäivät oli mulla keskiviikko ja perjantai, mutta harvensin vähän niitä, joten käyn luultavasti keskiviikkoisin ja välillä perjantaisin ja viikonloppuisin.

Mutta mennäänpäs itse tallipäiviin. Olen mennyt tallille melkein heti koulupäivän jälkeen ja heti ensimmäisenä olen hakenut Simonan tarhasta talliin. Välillä meinaa olla vähän vaikea hakea Simona tarhasta, kun se on sen pikkuponi Sandran kanssa samassa tarhassa, ja kummatkin haluaa tulla yhtä aikaa ulos :D

1.

2.♥

3.

4.

Tallissa pistin Simonan kiinni karsinaan ja harjasin ponin huolella. Se ei ole mennyt montaa kertaa heti ensimmäisellä tunnilla, joten olen hakenut muita hevosia sisään ja laittanut niitä valmiiksi. Olen myös mennyt auttamaan ratsastajia ja sitten olenkin mennyt laittamaan Simonaa tunnille.

Toisen tunnin aikana puuhailen vähän mitä mieleen tulee, olen jakanut heiniä ja hoitanut toisia hevosia. Viimeisen tunnin jälkeen olen hakenut Simonan maneesista ja hoitanut sen ratsastajan kanssa. Sitten en tee varsinaisesti enään mitään muuta, kunhan odottelen kyytiä kotiin.

5.

6.

7.

8. Simonan mielipide, kun pitää lähtä tunnille... :D

9.

Tästä postauksesta tuli vähän sellainen, että kertoin mitä tallilla yleensä teen, mutta ideana kuitenkin oli että kerroin mitä olen lähiaikoina tallilla tehnyt.
Katselin blogin tilastoja ja huomasin että blogia seurataan ulkomaillakin, joka vähän ihmetyttää :D Ajattelin että voisin jokaiseen postaukseen kirjoittaa jotain englanniksi, joten mitä olette mieltä?
Thank´s a lot also for foreign followers. Your comments are also most welcome!

Kertokaa, mikä oli teidän lempikuvanne ja ehdottakaa lisää postausideoita! Moikka!

♥: Emmi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti