11.7.2013

Tallipäivä



Moi :) Ajattelin kertoa mun tallipäivästä kun olin ratsastamassa Tähellä :3 Eli mä menin tallille joskus yhen aikaan ja Ronja ja Anna ootti mua siellä. Menin hakemaan Tähen tarhasta ja vein talliin. Tamma oli kiimassa kun hörisi ja hirnahteli ruohonleikkurille :D. Harjasin ponin ja laitoin kuntoon ja menin kentälle. Sain ratsastaa uudella kentällä! Ronja ja Anna kuvas mua ja saivat hyviä kuvia. Menin käynnissä päätyympyröitä,voltteja,siirtymisiä ja pysähdyksiä. Samaa ravissa. Laukassa menin kahdeksikkoa ja päätyympyröitä ja mummeli oli kuulolla ja nosti hyvin laukan kumpaankin suuntaan :) Sitten oli ratsastanu 55min kävelytin lopuksi Tähen kentällä. Sitten vein talliin otin varusteet pois ja tarhaan. Sen jälkeen mentiin sisälle ja oltiin hetki siellä ja tosin Ronjalla oli harjoituskisat kun lauantaina on PowerCup. Minä ja Anna lähettiin mukaan. Mentiin laittamaan traileria kuntoon laitettiin purut yms. Ja lähettiin ajamaan ABC tallille jossa kisat olivat. Lopuksi kuvia mun ratsastuksesta ja Ronjan kisoista :) PS: LAITAN HUOMENNA KISOISTA KUVIA! :)
Rakass ♥






Ihana minä :D Mutta tähti ♥



Näin siinä käy kun antaa kameran jollekkin toiselle :D
Annaa ♥
Ronjalla oli kaveri mukana! ♥











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti