17.7.2013

Höpötystä + Missä ootte lukijat?

Moi :) Mulla ei oo nyt tähän postaukseen kuvia mutta ei kai se haittaa. Ajattelin kertoa että mitä vielä kesälomasuunnitelmissa on! Eli tänään 18.7.13 Me lähtään taas Kotkaan koska, on ristiäiset ja sunnuntaina me ajetaan Kotkasta Jyväskylään ja ollaan hotellissa yö ja ajetaan kotiin. Sitten Maanantaina alan Siiriä ja Tiistaina on ratsastustunti ja keskiviikkona luultavasti lähetään Siirin mökille :) Siellä ollaan 3 tai 4 yötä. En oo keksiny kovin paljon postausideoita mitä tänne tekisin joten KOMMENTOIKAA! Bannerin jouduin vaihtamaan toiseen vanhaan koska se ei toiminut kunnolla taustan kanssa. Ja olen ajatellut että tekisin Facebookkiin blogini sivun mutta en tiedä onko teistä ollenkaan järkeä. Ja niin muuten! Missä olette lukijat? Viime postaukseen tuli vain 2 kommenttia :D Tänään on tullut katselua 2kertaa ja eilen 44kertaa. Nyt herätkääs ja tulkaa kommentoimaan! Ei mulla muuta että otan tietokoneen mukaan reissuun joten postausta tulee normaalisti :) Heippa!

♥: Emmi

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Mulla taas ei kommentoida lähes yhtään, mutta näyttökertoja on jokapäivä yli sata?!?!?!?!?!

    VastaaPoista
  2. Sulla on kivan oloinen blogi ja kivoja kuvia! Kannattaa jaksotella vaan tekstit vähän paremmin niin on helpompi lukea :)

    Facebookkiin ei ehkä kannata mennä vielä, itse menin kun tuli 150 lukijaa täyteen. Ja mulla on blogissa jokapäivä n.200 katselua, kommentteja ei kuitenkaan tule paljoa. Ja riippuu vähän postauksestakin, että paljon kommentteja tulee...

    Ja postausideoita hmm... No, rupesin vasta seuraamaan blogiasi, joten en tiedä että ootko tehnyt sen "päivä" jutun? Voit mun blogista käydä vaikka kopsaamassa sen jos et oo tehnyt :) Samoin mulla on uusimmissa postauksissa mös kiva, uusi haaste, joka kannattaa tehdä! :)

    http://elamaaomanhevosenkanssa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. en suosittele sitä facebookkia koska ei sillä oikein mitään hyötyä ole:) +sulla on paras blogi :)

    VastaaPoista
  4. Juu, olen ihan samaa mieltä! Ja kiitos paljon! :)

    VastaaPoista