5.5.2014

#117 Ratsastusta Tähdellä

Moi. Toinen postaus tänään mutta ei kait se haittaa. Tän postauksen olisi pitänyt tulla jo viime viikolla mutta en saanut kuvia Ronjalta. Nyt kuitenkin sain, ja teen ratsastuspostauksen kun olin menossa mummoponilla ♥

Joo eli olin viime viikolla Ronjalla yötä, kun menin sen kouluratsastuskilpailuihin kisahoitajaksi. Kuvailin illalla Ronjaa kun se ratsasti Anskulla ja Krissellä. Sen jälkeen menin hakemaan Tähden tarhasta, loimi pois, ja varusteet päälle.

En muista ihan hirveästi mitä tein kun ratsastin mutta toivottavasti saan kerrottua tarpeeksi. Ja hei, noissa kuvissa oon lihavan näköinen koska mulla on turvaliivi siellä alla, joten älkää dissatko mua ;D

Aluksi kävelin pari kierrosta käyntiä vaan, koska Tähdellä oli ollut talutus. Se oli aika reippaalla tuulella eikä tarvinut käskeä eteenpäin. Käynnissä alkoin tekemään pääty-ympyröitä ja voltteja.



Koitin keskittyä erityisesti mun istuntaan ja ohjastuntumaan. Sain välillä tosi hyvin taivutettua Tähteä että se meni pyöreällä kaulallakin. Ravissa otin vähän siirtymiä ja ympyröitä. Välillä vaihdoin suuntaa.



Alkoin ottamaan käynnistä laukannostoja ja nekin onnistui hyvin. Tein ravissa pidennyksiä ja muuta hauskaa. Laukassa tein kumpaankin päätyyn päätyympyrät ja otin suorille vähän reippaampaa laukkaa. Tähti kyllä kuunteli tosi hyvin.



Hei, älkää naurako tälle, vaikka itekkin naurattaa :D Pylly irti satulasta ja menoksi!

Paras :3

Kun olin ratsastanut otin varusteet pois, harjasin, antoin kauraa, loimen päälle ja vein tarhaan. Kummillakin jäi hyvä mieli ♥

♥: Emmi & Tähti



2 kommenttia:

  1. onks toi talli ronjan? entä tähti ?? onks seki sen ( jos ne siis omistaa ton tallin? )

    VastaaPoista