25.8.2013

# 81 Isac Elliotin keikka! ♥

Juu, toinen postaus jo mutta oli pakko. Eli siis olin Siirin kaa perjantaina 23.8 Isac Elliotin keikalla! Keikka alkoi 20:00 mutta menimme jonottamaan jo 18:00. Jonoa oli hirveästi mutta oltiin aika eessä jonossa. Yli viisi tuntia oltiin ilman ruokaa ja juomaa... Mutta oli se sen arvoistakin! Jonossa kaikki olivat todella levottomia, joten yli kymmenen pyörtyi ja monella lensi myös laatta.. Paria jouduttiin elvyttämäänkin. 

Päästiin joskus varttia vaille 8 sisälle ja siellä oli jo hirveenä porukkaa. Keikka oli mitä mahtavin heti ku Ikke tuli lavalle me Siirin kaa oltiin jo itkemässä...♥ Ostin myös keikalta paidan josta saatte huomenna kuvia. Illalla kun keikka loppui ei maistunut iltapalakaan koska olin niin tohkeissani siitä! Haluan kokea tän heti uudestaan. Kiitos Ikke tästä parhaasta keikasta ja kiitos Siiri parhaasta seurasta! ♥ Saatte huomenna pari videota sieltäkin :) Ps. Tsekatkaa edellinen postaus. Öitä!

♥: Emmi & Tähti

10 kommenttia:

  1. Mäki olin Iken keikalla!♥

    VastaaPoista
  2. isac on PASKA ! <31

    VastaaPoista
  3. Olin itekki siellä ja näin sut :) En ehtiny tulla moikkaan mut oisin halunnu(: + oot maailman paras bloggaaja !<3(:

    VastaaPoista
  4. siellä aika lähellä sua =) semmonen blondi vähän pitempi ko sä ja mulla oli sellane DC:n huppari ja farkut :)

    VastaaPoista
  5. Juup Olin siellä kans :) en tiedä Emmi tai muista näinkö sua :-D

    VastaaPoista