10.5.2013

Kysymyspostauksen vastaukset!

Lempi poni?
- Lempi ponini on Ylirannalta Lutte, Falco, Jönssi ja Siru.

Lempi heppa?
- Lempi heppani on Ylirannalta Lassi ja Tomppa.

Paras kaveri?
- Se on vähän vaikea sanoa, mutta Siiri.

Harrastatko muuta kuin ratsastusta?
- Harrastan tanssia.

Minkä ikäinen olet?
- Olen 11.v

Kuinka pitkä olet?
- Olen huimat 140cm :D

Millä luokalla olet?
- Olen menossa 5luokalle.

Onko sulla omia lemmikkejä?
- Ei ole :(

Kauanko olet hoitanut Tähteä?
- Noin 3 ja puoli vuotta.

Kauanko olet ratsastanut?
-  5 ja puol vuotta.

Kuinka korkeeta oot hypänny?
- En muista tarkalleen.

Missä aloitit ratsastuksen?
- Ylirannanratsutilalla.

Lempiväri?
- Pinkki ja sininen.

Lempiruoka?
- Nuudeli ja kana :D

Lempijuoma?
- Duudsonit jekkulimppari xD

Paras elokuva?
- Painajainen merellä ja Twilight.

TOP 15: kaverit
- Siiri, Ronja, Hanna, Vera, Ilona, Sara, Anna, Viivi, Sofia, Iisa, Iita, Emilia ja Tiia.

Onko sulla sisaruksia?
- On minulla. Isoveli.

Mikä puhelin sinulla on?
- Samsung galaxy x cover.

Voitko tehä MyDay-kuvapostauksen?
- Voin tehä :)

Minkä ottaisit jos saisit valita- converset, raybanit, Jopon vai aidot jumppinit?
- Jopo minulla on ja myös raybanit mutta ehkä converset.

(Numeroi 1-4, 1 on se minkä eniten haluaisit jne.)
- 1. Oma hevonen 2. Oman koiran 3. iPhonen 4. Mennä Justinin keikalle :3

Oletko jäänyt luokalle?
- En ole jäänyt kertaakaan.

Monta blogia luet?
- Luen 17 blogia :D

Omistatko kameraa?
- Kyllä omistan.

Miksi kirjoitat blogia?
- Koska se on kivaa :)

Ootko tyttö?
- Joo, oon mä :D

Paikkakunta?
- Oulu.

Maa?
- Suomi

Mitä teet aina vapaa-ajalla?
- Kirjotan blogia ja alan kavereitani.

Ootko seurustellu kenenkää kaa?
- En oo.

Mitä teette aina kavereitten kanssa?
- Ollaan ulkona ja kaikkea mahollista ;)

Mikä on sun lempikarkki?
- Kaatissäkki.

Korkein este minkä oot hypänny?
- En muista tarkalleen.

Suunnitelmia kesälomalle?
- Lähden ratsastusleirille ja pidän synttärit :))

Lempikenkämerkki?
- Converse.

Paras biisi?
- Isac Elliot - New Way Home, Justin Bieber- As long.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti