25.2.2013

Haaste!

Vihdoinkin teen haasteen jonka sain Pinjalta! :)

Haasteen säännöt:

- Kerro 11 faktaa itsestäsi

- Vastaa haastajan 11 kysymykseen

- Keksi 11 uutta kysymystä

- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa


1. Jätän kaiken viimetippaan. Vaikka minulla olisi aikaa tehdä läksyjä ja kokeisiin aikaa lukemista istun tietokoneella.

2. Aamulla en melkein kovin virkkuna nouse sängystä!

3. Rakastan myös ratsastuksen lisäksi kutomista ja yms. Mutta muistan sen sitten kun olen nukkumassa :D

4. Panostan jonkin verran kouluun mutta en kyllä ole mikään matikan mestari.

5. Olen hieman ujo joskus vieraitten " outojen " ihmistenn seurassa.

6: En tykkää karsinan siivoamisesta koska en saa sitä ikinä puhtaaksi :D

7. Olen enemmän innostunut esteistä mutta on se koulu myös kivaa kun on vain tarkka.

8. Vietän nykyään enemmän aikaa tietokoneella kun telkkaria katsoessa.

9. Ootan että saan oman mopon vaikka en ookkaan mikää mopohullu XD

10. Mun lempiaineita koulussa on enkku ja liikunta.

11. Minulla on hyviä ystäviä♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti