4.11.2016

294. Muutoksia blogiin?

Moni on nyt sanonut että mua ei ollenkaan kiinnosta blogin pitäminen enkä jaksa kirjoittaa tänne, mutta asia on kuitenkin toisin, vaikka kuukausi on jo melkein taukoa kertynyt. Uskokaa tai älkää, mulla on ollut nyt koulussa tosi paljon kokeita ja kaikkia töitä mitä pitää tehdä ja lisäksi pitää suorittaa tässä koulun yhteydessä rippikoulu juttuja, kuten olin koko syysloman rippileirillä, joten mulla ei ollut mahdollisuutta kirjoitella blogiin. Monia tämä varmasti ärsyttää kuten muakin, mutta koitan nyt pistää tätä blogia parhaani mukaan henkiin!

Olisi kiva jos laittaisitte mulle postauksiin kommentteja, minkälaisia postauksia haluaisitte lukea ja nähdä, niin munkin olisi helpompi niitä toteuttaa ja suunnitella. Olen myös ajatellut tehdä taas joulukalenterin, joten siihenkin kaipaisn paljon ideoita, jos teitä siis kiinnostaisi sellainen. Olisi myös kiva kuulla mitä parannuksia ja muutoksia mun kannattaisi tehdä tänne blogin puolelle, vaikka tiedän että monella on mielessään postaustahti. Kuitenkin koitan saada tätä blogia uudestaan henkiin, joten olisi kiva, että jos saataisiin tänne ideoita blogin ja postauksien parantamiseksi!


4 kommenttia:

  1. Joulukalenteri ois tosi kiva, täs muutama idea siihen:
    Itsetehty heppanami
    Suosikki tehtäviä niin koulu-, kuin estepuolelta
    (hevos)Joululahjatoiveet
    Ratsastushistoria
    Vanhojen heppakuvien läpikäymistä ja muistelua
    Tavoitteet ratsastuksessa
    Sun heikkoudet ja vahvuudet ratsastajana
    Unelmahevosesi

    Täs nyt jotain mitä tuli mieleen! :)

    VastaaPoista
  2. Ideoita:
    Ostoksia
    Kokkailua
    Vanhoja kuvia
    Lempikuvia
    Kuvia joiden ottohetkeä kaipaat
    Tuntipostauksia
    Jouluvalmisteluja
    Lemppareita
    Siinä nyt jotain:)

    VastaaPoista